Lördagskväll & knäkrypning




Härligt med sovmorgon! Har segat mig upp ur sängen för en liten stund sedan. Det var så skönt att bara ligga där uner det fluffiga täcket, sträcka lite på sig och bara mysa. Men nu får det vara nog! Om några timmar ska jag ta mig till jobbet för att sysselsätta mig med något så fantastiskt roligt som inventering. Det ni! En underbar lördagssyssla!!!! Som tur är har vi redan tjuvstartat lite på lagret så det är i stort sätt "bara" butiken kvar. Jag tror det kommer gå rätt så fort ändå, vi är ju ganska många som ska sammarbeta och säkerligen är det många som är ivirga att bli klara så fort som möjligt. De flesta har nog andra lite mer glammiga planer för denna lördagskväll än att krypa runt i butikens hyllor och räkna ljusstakar och toppar. På tal om "glammighet", i kväll är det svenska melodifestivalen på tv. Jag får se om jag tunear in eller om det finns någon annan mer lockande aktivitet... Det visar sig. :D






Bilder från weheartit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0