So maby I'm a "Wild Thing"...




Min dag har varit fantastisk på alla sätt. Jag mår bra, att jobba gick gallant och livet skimmrar vackert! Jag kan nu riktigt känna den där bubbliga energin, den är innom räckhåll och min spralliga Barfotabarn till personlighet lika så. Maren konstaterade att hon äntligen började känna igen mig på riktigt igen. Mina hopp, glädjeskutt och mina piggelina bensprattlingar är tillbaka för att inte tala om min talförmåga, mitt skratt och min styrka (något även stackars Jan blev varse under kvällen ;)). Underbar dag, underbart liv!!! Berättar mer imorgon för nu är jag trött och behöver återhämta mig lite för imorgon väntar mer jobb. Jobb både på Indiska men även på det mer privata planet. Nu ska jag krypa i säng nöjd, glad, lycklig och ett stort kliv närmare till 100% Josefin Piggelin. Det känns bara sååååå fint!

Natta alla underbara! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0