Lättroad...




Sista lördagskvällen i Trondheim och ingen att leka med. Antingen är de sjuka, bortresta eller helt enkelt upptagna med annat/andra. Ja, ja så kan det vara ibland. Tur man är lättroad! För första gången sedan jag blev sjuk tar jag mig ett glas vin i kväll, UNDEBART!!! Ett glas var visst allt jag behövde, hoppas det roar. ;)




Grand Prix...



Glädjeskutt är alltid kul att fota. :)


Vinprovning?






Flyttkartonger, kablar och sprall...




Fotfoton ;)

  




Fnitterflicka

  






Efter att ha laddat upp alla dessa knasiga foton har det nu blivit dags för en promenad, kanske hinner jag fånga några av solens strålar...

Ha det! :D




Kommentarer
Postat av: Niklas Olofsson

Kul att du är på banan igen! Även trevligt att Skypa igår kväll! Roliga foton dessutom! Kram från pappa!

2011-02-13 @ 18:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0