Prinsessa för en kväll...




Jag finner inga ord... ♥








































 Denna låten (hör ovan) satte passande nog igång att spela då jag slog på min mp3, precis efter att ha tagit på mig det fina armbandet jag fått under kvällen. Ända tills denna sekund hade jag lyckats hålla tårarna borta hela dagen, men nu sittandes på det skumpande bussätet på väg hem efter en helt otrolig kväll med världens finaste gäng brudar så brast det. En stilla gråt, små sakta strilande tårar smekte mina kinder och jag bara lät tårarna falla. Jag grät, med ett leende på läpparna och på något av ett värdigt sätt. Stolt över att kunna och framför allt, våga känna. Jag brydde mig inte om att någon såg och torkade heller inte tårarna. De var så äkta och de förtjänade att få komma ut. Jag grät av glädje, lycka, kärlek, vänskap, för alla de fina stunder jag haft i Trondheim och för den framtida saknaden. Plötsligt sköljde sanningen över mig så brutalt att jag nära på fick en kallsup. Alla dessa fantastiska människor jag haft glädjen av att ha i min vardag kommer nu bli allt mer sällan förekommande. Ett hårt slag...   


Tack för en helt underbar kväll!
Tack för att ni är så fina!
Tack för en fantastisk tid i Trondheim!



Slutligen, tack för att jag fick vara er prinsessa!



♥ Ni finns i mitt hjärta, alltid! ♥



♥ Kyss god natt! ♥

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0