Puteberg og herligheter






Här kommer nu lite bilder från gårdagen på Indiska som utlovat. Massor av härliga puter i vårigt gröna toner mixat med sprakande lila, blomstermönster och ett stänk av skir rosa. I sängen ovan skulle jag gärna slänga mig som jag nämnde tidigare. Nu kanske ni kan tänka er varför. Det ser så mjukt, kosligt och inbjudande ut, håller ni inte med!?

Nedan följer fler bilder på Indiskas härliga sortiment som finns i butik nu. Det hela känns vårigt, krispigt och fräsht och det är ljuvligt att jobba med alla dessa färger. Jag vill ha vår nu! Kanske får jag snart som jag vill. Min flytt till Stavanger innebär inte bara nytt jobb, nytt boende och en ny stad, det inneattar även nytt varmare väder. Med lite tur så är våren redan på väg när jag kommer på plats. Idag är det enbart 17 dagar kvar, jag räknar ner dag för dag och fjärilarna i magen ökar i antal och gör stadigt kraftigare och större loopar inne i mitt innre. Wihiii!!!





Vackraste kristallkronan...



          





Gnistrande, glimmande lila prismor...





Koslig telysholder med fint sken.



       









De nya lyktorna har hängts på plats på väggen med några nya puter.





Puteberg...







Nu ska jag mysa till det med lite levande ljus och njuta av skönläsning i min
nyinhandlade inredningstidning "Bolig Drøm".

Ha en koslig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0