The cutest thing...




Var hälsad du fina bloggbesökare och käraste vän!

Det är tisdag kväll den 15 februari och full aktivitet på Angelltrövegen. Här packas, planeras, fixas och trixas. Jag har precis avslutat ett fnittrigt telefonsamtal med fröken Geite, en välbehövd paus mitt i allt stöket. De sista kartongerna är snart fyllda och på plats i den stora högen placerad utmed sov/vardagsrummets vägg. Imorgon kommer nämligen flyttfirman och hämtar mitt lass och mina flyttkartonger påbörjar den långa resan ner till Stavanger. Äntligen bär det av! :D



Igår satt jag uppe sent och chattade med en nyfunnen vän och tipsades om en supersöt video. Ta en titt vet ja! Verkligen såååå söt och hjärtevärmande....



Men nu åter till packningen, jag är fast besluten om att bli helt klar i kväll.
Så ha det så länge! :D



(Bilderna är över ett år gamla och visar en av alla packningstillfällen inför en LIA-period)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0