Mera maskerad...




Här kommer lite fler bilder från helgens maskerad. Titta och njut av alla galet glada bilder fyllda av energi och knasighet! ;)



Happycat!



Jag och Christina är "djuriga"...



Sötnosen!









Fnitterflickor! ;)



Jag och Michelle.



Trion som om några timmar ska ut och fota. Christina, Julia och jag. :D

 



Sad, so sad... ;)



Flowerlover!

   



På väg ut...



Här ser ni hela den "välmatchade" utstyrseln. ;)



Strike a pose! ;P




Ikväll är det dags igen, jag ska slå följe med Trine (en kollega från Stavangerbutiken) ut på byn. Det blir den första riktiga utgången och jag är förväntansfull och fnittrig. Precis så som bilden ovan beskriver. ;)
Först blir det lite förfest hos Trine och sen konsert på byn. Can't wait! Men först en visit på vinmonopolet med Christina och fotostund i skogen med Julia och Christina. Lovely!!!! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0