Avatariserad







Till min stora glädje kan jag idag tillkännage att svullnaden på näsryggen lagt sig lite och mitt utseende påminner äntligen lite mindre av en Avatars. Även en del svullnad runt ögonen har gått tillbaka lite så jag är nöjd med framgången. Till och med min röst har blivit aningen bättre under natten. Lovely!! :D
Det som fortfarande är värst och ser hemskast ut är min trädstam till hals men jag ska nog få bukt på halsen med så småningom. Jag får träna mitt tålamod, vilket kan behövas. Tålamod har aldrig riktigt varit min grej...

Men nu blir det mer vila och smertestillande för jag har banne mig bestämt mig för att denna jäklans sjuka ska övervinnas och det i rekordfart. Så det så! Vila järnet är vad som gäller.

Over and out!





Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej sjukling! Usch körtelfeber, kyssjuka, inte att leka med. Så vila på du.

Erika har haft det, det lät som en mardröm, och det gör det enligt dig med. Svullnader. huu!

Nåväl tänker på dig här hemma.

Kramkram

2011-01-12 @ 15:42:19
URL: http://kringkarolinga.blogspot.com
Postat av: mamma stina

Vila järnet,lät som en bra grej! KRAM

2011-01-14 @ 13:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0