Kyssesyk...





Kyssesyk og lørdag = kjedelig

Jag sov till kl 12.30 idag men är fortfarade trött. Kanske lika bra det föresten, det är lördag och jag har ingenting att göra. Kanske jag bara ska knata bort till sängen och dra täcket över huvudet igen?...

Trött på att vara trött och trött på att inte kunna göra någonting som jag faktiskt vill göra. Idag känns det mesta klibbigt, grått och trist. Kanske har jag sovit med offerkoftan på, jag vet inte. Tänk så fint det skulle vara att ha någon just nu, någon som kunde krama om och viska tröstande ord i örat. Smeka en på håret och klia en på ryggen. Kanske om jag blundar, önskar och drömmer riktigt hårt, kanske... 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0