Nattsuddar igen...






Jag kom hem för några timmar sedan efter en mysig kväll hos Maya och Pål. Vi kikade på film och myste i största allmänhet i stuan. Lilla Ollisen var sjuk och hade hög feber. Stakkars liten! Han såg så trött och sliten ut och så var han het som ett element. Det är inte lätt att vara liten och sjuk särskilt om man precis lärt sig uttala orden "vill inte". Plutten!! Trots hans krassliga tillstånd fick jag idag lite kos när jag kom. Söte, söte Ollis! ♥ Gud som hjärtat bankar när en liten ger så generöst av sin kärlek, man bara smälter. Tack för en fin kväll, fina familjen!

För övrigt så har jag visst lyckats vända på dygnet och omvandlats till något av en nattsuddare igen (varpå jag valt den bild och den titlen som jag gjort). Som tur är finns det flera som har svårt att sova. Har suttit länge, länge och chattat och skrattat en hel massa. Tänk vad fint det är när man börjar prata med en "bekant" och under tiden man talar så bara finner man varandra. Det visar sig att man har en hel massa gemensamt och allt är så lätt. Det är alltid härligt att prata med likasinnade, kreativa människor och så var verkligen fallet ikväll. Tack för chatten Daniel! Jag ser fram emot fler långa och givande chattsamtal framöver.

Men nu ska jag försöka brotta ner nattsuddaren inom mig och krypa till kojs.

Natta!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0