Packa...






Dags att börja packa, om fyra timmar är Jan här för att köra mig till vilohemmet Maren och Jan. Nog för att jag tyckt illa om att packa förr men det här tar nog ändå priset. Vem kunde ana att det kunde vara så jobbigt att packa ihop lite saker!?! Jäkla kyssesyke!!! Mitt tidigare lite ledsna, nedstämda och sjuka humör börjar bytas ut mot irritation och frustration. Nu är jag mest bara förbannad. Gaaaaah! Nu är det nog med det här!!! Trött på att vara sjuk och klen, det går inte an!!!! Bilden ovan är tagen av min kära fröken Geite då jag bodde hos henne i Malmö under min praktik på Åhléns City.

Som plåster på såren har jag bestämt mig för att unna mig en hårklippning. Ingrid har lovat hjälpa mig att boka tid hos en bra frisör hon känner till. Det ska bli skönt att bli lite ompysslad. Som regel känner man sig för det mesta piggare då man är nyklippt, hoppas även det gäller för denna gång. Hoppas bara att lite av frustrationen lagt sig tills dess så att jag inte ber dem göra något drastiskt.
Men nu, mot packningen...
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0