♥ Pyret ♥





Rastlösheten gnager bäst jag ligger här i soffan med febern som mitt enda sällskap. För trött för att orka med ännu en film men för mycket att tänka på för att kunna slappna av och bara vara. Som man säger, lagom är bäst. Jag skulle behöva något lagomt att sysselsätta mig med bara för att skingra tankarna lite. Det enda jag egentligen vill är att få lite kos och kärlek, så självklart går mina tankar till mina små odjur där hemma. Ovan ser ni en bild på katten Pyret då hon var liten och precis hade flyttat hem till oss. Söt som socker! Det skulle vara underbart att ha en liten sötnöt till katt här just nu. Någon att klappa lite på och prata med, någon som tröstar och gör mig lugn.  

Som jag saknar mina odågor, Pyret och Pytte!










Pyret nu när hon vuxit på sig lite...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0