True Romance & Sverige vs Norge






Ja folkens, idag förblev jag hemma efter nästan en hel natt utan sömn med små febertoppar, en stridande ström av sms och magont. Jag vet att jag ska undvika tryck på magen men kanske även skratt skall undvikas? Det är möjligt att gårdagens skrattsalvor och dubbelvikningar med kippning efter andan på grund av allt tok med min kära Ingrid åsamkade mig mina magsmätor. Vem vet!? Jag är otroligt noga med att lyssna till min kropp nu för jag vill verkligen inte bli sämmre igen. Så idag har jag sovit, skypat lite slappt med två av mina finingar till systrar och bara slappat i soffan.

Som tur är så skickade Ingrid med mig en liten goddiebag fylld av filmer igår så jag har precis njutit av filmen True Romance och druckit sjokomelk med en varm mysig filt virad om kroppen. Ganska mysigt ändå.




Kvällen avslutas med att kika på Landskampen Sverige vs Norge, spännande! Jag ska snart få se Björn Dählie möta Torgny Mogren i skidbacken. Glede meg!!! XD

Sen blir det allt att krypa ner med Ken Follet ännu kväll. Tänk att det kan vara så fängslande att läsa om en man som vill bygga en katedral på norska...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0