Flyttlassar...




Jadå, då var det så äntligen dags. Om ca 30 minuter kommer min nuvarande hyresvärd med bilen jag ska få låna för att köra mitt flyttlass med pryttlar och prylar. Jag försöker sammla krafterna för denna sista kraftansträngning innan avfärd till Sverige, Dalarna och lilla Hedemora. Det ska bli så skönt att få det gjort så att jag kan slappna av på riktigt. Jag bjuder på några glada packbilder så länge. Kanske ni kan se ivern tindra i mina ögon? Tänk för att snart, snart har jag min alldelles egen lägenhet, jag kan inte tro det!!! Förvisso hyr jag fortfarande, men ändå. Efter snart 3 år som kringflackande yrväder så ska jag äntligen få rota mig. Det känns obeskrivligt skönt men samtidigt helt overkligt. IIIIIIIIIhhhhhhhhhh!!!! XD


Färdigpackad och sjukt nöjd! ;)


Jag fortsätter fundera, filura och lura på om det ska klippas kort. Vad tycker ni? Själv velar jag fram och tillbaka mest hela tiden... Ja ja, var sak har sin tid och just nu är det bostadsflytt och Sverigeresa som står på agendan och hör sen! Nu måste jag dra, dags att sätta min bilkörning på prov igen. Det var mer än 2 månader sedan jag körde bil så det ska bli nice. ;)

// Josefin Piggelin Barfotabarn Partysvensk






Kommentarer
Postat av: elin

Va himla roligt att det blev en flytt! Du är finfin i håret lilla fågel, men jag lovar att kort är ljuvligt luftigt och lättskött :) var på indiska idag och köpte en ring med en fågel på, då tänkte jag på dig lilla vissel, trall och skratt trut :) snart ses vi <3

2011-06-10 @ 21:13:09
Postat av: Lina

Grattis till lyan, Josefin! Så kul för dig. Vi ses snart. Längtar så in i norden. Puss

2011-06-12 @ 22:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0