Full fart framåt!




Aktivare dag än denna får man leta efter! Jag har kroppsarbetat från kl 09.15 i morse till strax efter kl 17.00. När väl denna aktiva del av dagen var avklarad så var det dags för nästa. Det blev fyrhjulsdrivet för hela slanten. JAG har kört fyrhjuling. Fy satan så kul det var och så fort det gick! Vi körde över stockar och sten, ut på blommande ängar och hård asfalt, sladdade fram på dammiga grusvägar och slingrade oss fram på igenvuxna skogsstigar. Då vi raceat runt i över 1,5 timme så parkerade vi fyrhjulingen utanför Mårten och Thereses "nya" hus (de har bott där sedan oktober men jag har inte varit där förr). Här bjöds tårta med jordgubbar och rosa grädde, det firades att deras dotten Melly fyllt 6 månader. Så fort tiden går! Lilltjejen sussade under hela besöket och hon var så söt liggandes i sin säng i barnkammaren. Det var otroligt kul att träffa både Mårten och Therese igen efter så lång tid. Utöver husets ägare så var även Mårtens föräldrar, staffan och Eva där, Sara, John, Madde och Daniel. Härligt folk hela bunten, en fin dag att minnas.

Imorgon är det äntligen dags att dra till Leksand med dekobrudarna. Wiiiiiiiieeeeeeeeeee!!!! Men nu står kvalitetstid med familjen på schemat, precis som igår kväll då jag bjöd på grillat hemma hos pappa. Vi var hela 8 personer som samlades på pappas soliga altan för att njuta massa läckerheter, se bild nedan.   


Syster Karro, pappa, pappas Dessi, kusin Fredrik, Karros Viktor, syster Julia och Anna, Julias kompis. vilken härlig kväll! Tack alla finingar!


Smile! ;)


Vacker svensk skogsdunge, strilande solstrålar och ljuvligt doftande lupiner.


Detta monster körde jag, det ni! ;P


Vackra åkrar och ängar i kombination med härligt hög hastighet med ljummen vind = underbart!



// Josefin Piggelin Barfotabarn





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0