Grrrrreat!!!




Jiiiiiipppppiiiiiiiieeeee!!!! Jag har äntligen fått en lägenhet. Kontraktet undertecknades idag och från och med den 10 juli är jag den nya inneboende på Kirkegata 34 (för visst var det väl 34!?). Wiiiiiiieeeeeeee!!! Nu kan jag på riktigt ta semester och njuta av all härlig ledighet som jag har framför mig. Två hela veckor i älskade vackra Dalom, inte fy skam det inte! En semester som kommer fyllas med både mamma- och pappakvalitetstid, syskonärlek, dekoratörsåterförening m.m. m.m. Gud som jag längtar. Syster Julia skrev om min planerade hemkomst på sin blogg idag, tänk att vi faktiskt inte setts (om man räknar bort skype så klart) sedan jul, en hel evighet sedan!!! Ovan klippte jag ihop två bilder, en på mig och en på Julia. Båda två har vi en djurisk Nordman innom oss som fått komma fram det senaste halvåret. Se bara! Jag tycker faktiskt vi klär det båda två, eller vad tycker ni? ;)

Nu är allt färdigpackat, rummet ekar tomt, kallt och kalt. Klockan är 01.19 och jag ska äntligen stupa i säng. Men först ska jag försöka sänka de där jäklans stressaxlarna ner från öronen en aning, för vet ni vad!?! Allt löser sig ju. :D

Natta alla fina där ute i mörkret! //

Josefin Piggelin Barfotabarn 






Kommentarer
Postat av: Anonym

hej katterna, kom loss det svänger ju! kram mamma

2011-06-10 @ 11:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0