Solkatter




Här kommer lite bilder från gårdagen, Julias sista dag i Stavanger den 4 juli. Fotona är tagna med Julias kamera och fotograferna varierar. Alla dessa bilder fick jag skickade til mig i ett sött avskedsmail från Julia. Jag hade ingen aning om att hon sändt dem förren i morse då jag öppnade min mail och fann denna fotoskatt. Härliga bilder som minner om en fin dag i solen med mycket kärlek och värme. Även Trine-hjärtat var så klart med denna härliga dag och så klart har även hon fångats på bild men de har jag dessvärre inte hunnit lägga vantarna på ännu. Vi får se, kanske det kommer fler med tiden? Enjoy! ;)  



Julia och Ole, coola katter.


Bänkhäng


Härliga minspel


Solglädje


Sambos <3


Sista måltiden innan avfärd. Jag och Julia gick till Dolly Dimples där vi fick varsin solskensgul heliumballong och delade på en italiensk pizza med parmaskinka och krispig ruccola.


Parkbus och glädjeskutt


Gladaste solskensbrudarna i Stavanger?


Konsertnjutare


Ballongfantast


Ha en fin söndag! //


Josefin Piggelin Barfotabarn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0