Sprallben och middagsmys




Vid det här laget har jag skrapat mig upp från mossmattans varma famn på golvet och gör mig nu redo för ännu en kväll virvlandes på byns dansgolv. Det blir jag och Oleman med flera killar som ska ut och härja i vanlig ordning. Tänk vilken tur att jag faktiskt lyckats finna en annan människa som har samma låga sömnbehov och samma energi som mig själv. Woop woop!

Innan dansgolven och sprallbenen får sitt så blir det middag med Christina och hennes vän och kollega Björn. Vi har sett på "Jurassic Park" och jag har spännt kroppen och hoppat upp och ner i soffan x antal gånger. Det blir fint att komma ut på dansgolvet och slappna av alla spännda kroppsdelar. Gleder mig!

Dagts att tagga till, det är en köttbit som ropar mitt namn och ett dansgolv som kallar. Woop woop!

// Josefin Kosefin Piggelin Barfotabarn Partysvensk


(bild från weheartit)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0