♥ Sverigefrossar ♥

Mina kära bloggläsare, jag har något att bekänna. Jag Sverigefrossar! ♥ Jag har redan hunnit med en hel massa härligheter och de bara fortsätter att komma min väg. Så här långt kan jag skruyta med båtåkning med grabbarna, bad i fina Grådö, cykling i sommarrusigt tillstånf nerför Svedjan, mysstunder med systrar och föräldrar, efterlängtad katt och hundklappning, 9 myggbett och Milko-mjölk drickning. Detta mina vänner är bara början. Underbart! Jag ser fram emot två ljuvliga veckor i mitt älskade Dalarna med många av de finaste människorna på denna jord nära vid min sida. Livet är fint, livet är fint! :D




// Josefin Piggelin Barfotabarn Partysvensk





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0