♥ Fina Karolina ♥




Om ni gillar det ni läser här så bör ni ta er en liten titt in på min älskade syster Karolinas blogg. Hon skriver så fantastiskt fint om sitt liv i England och tårar trillar efter mina vårrosiga kinder när jag läser. Tårar av saknad men också av lycka och glädje. Jag är så otroligt stolt över min stora, lilla Karrokråka. Det är så fint att se att hon har det bra och alla vackra bilder från Plymoths mysiga små fik, färgglada gator, spontana spelningar och skimmrande nattliv gör mig vimmlig och varm i hela kroppen. Här kommer lite försmak av bilder från hennes fina blogg. Titta och njut!  



Glädje..



Skönhet...



Spenatmat...



Mörkermys...



Solglimtar...



Färgkrockar...




Sist men inte minst en låt till dig. Önskar du var här i solskenet med mig spelandes på din gitarr. Du kunde lära mig spela och vi skulle sjunga tillsammans som så många gånger förr. Hela världen skulle försvinna bort i ett färgglatt skimmer. Du och jag, evigheten och lyckan. Vi, i vår egen lilla bubbla av glädje och syskonkärlek...
 



Även om du är långt borta så finns du alltid med mig. Du finns i musiken, i glädjen, i skratten, i solskenet, i fågelsången, i mitt hjärta... Ja du är helt enkelt "under huden nära".

En saknad som "Karrosaknad" kan vara tung att bära, men det är en saknad jag gladeligen bär på till förmånen att ha henne i mitt liv. Love u sunshine! ♥






Kommentarer
Postat av: karrobarro

tack din söta norgesöting!

jag saknar dig med en massa. snart kommer jag nog och hälsar på, om jag får plats och är hemma när pappa tänkt sticka..



börjar grina lite när jag tänker på att england och fantastiska lärare snart är slut. jag går sönder.



hoppas allt är fint med dig! tack för finaste fina inlägget :)



älskar dig

2011-03-13 @ 20:43:48
URL: http://kringkarolina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0