Att läsa eller att bli läst för...




Att läsa är mysigt, men att bli läst för är helt underbart! Ända sedan barnsben har jag blivit läst för av mina nära och kära. Farmor, farfar, mamma och pappa, ja till och med Mikael. I brist på någon som kan läsa för mig så får jag nöja mig om att drömma mig bort med denna fina video och själv läsa mina böcker. Ikväll är mysfaktorn hög och jag ska snart till att krypa ner. Kvällen till ära, för att behålla mysfaktor lite till så ska jag läsa om min älskade Hemul och hans kälek för tystnad. Jag fullkomligt älskar den boken! Hemulens livssyn påminner så mycket om min egen, kanske det är det som gör den så fin?  










Natta alla finingar där ute i mysmörkret!

/ Josefin Piggelin Barfotabarn




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0