Piggelin hela dagen lång




Wihooo (ja det blir ännu ett av de där hopplöst positiva och genomglada inläggen)! Jag är full av energi och sprallighet och jag är helt fulltankad på glädje. Det är nästan så att jag spricker! För att fatta det kort, jag trivs alldeles utmärkt på jobbet, jag har fina kollegor och börjar finna en och annan vän. Inte ens fritiden är svår att fylla ut, hela denna vecka är det full fart och jag är uppbokad på ett eller annat. Imorgon åker jag till Oslo över dagen och det är även imorgon som sambon Christina reser hem till sin familj på lite ledighet. Jag kommer att ha lägenheten för mig själv i ca 1 veckas tid. Det ska bli skönt att få lite egentid och landa lite. Förvisso kanske det inte blir så mycket egentid för den delen ändå. Det finns ju andra filurer att umgås med i hennes frånvaro som tur är. Som t.ex. på onsdag, då blir det fikastund med finaste Trine efter jobbet.

Nu har jag precis kommit hem efter en lång motionsrunda. Hela kroppen vibrerar av välbehag. Det var länge sedan jag vågade ta ut mig på detta vis. Sååååå jäkla skööööönt! Idag fann jag det perfekta stället att jogga på, att jag inte tänkt på det förr! Jag bor ju precis bredvid en stor magnifik bro som leder ut över havet. Den är som gjort för fina joggingturer både om morgnarna tilssammans med fiskmåsarna och hamnens alla färjor eller om kvällen skinandes ikapp med gatuljusen och stadspulsen. Här snackar vi utsikt mina vänner! Lovar att ta med mig kameran någon kväll så ni får se all vackerhet själva. Nu ska jag bara lista ut hur jag ska kunna lura med Christina ut på en vardaglig basis. Men någonting säger mig att hon får vara lite medgörlig efter min tappra insats att äta fiskbullar ikväll. ;) He he    

Nu lite hederligt "Sex and The City" som avrundning för kvällen.

Sex out! ;)

// Piggelin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0