Jullebulle, artonårighet och syskonkärlek




Dagarna rusar och jag med dem. :D
Herregud, tänk att det redan är fredag imorgon! Hur gick det till!?!
Idag fyller min yngsta sötnöt till syster år. Julia blir 18 år, här snackar vi milstolpe! Den fjärde och sista syster Nordman har nu passerat den magiska åldern. Tänk att nu kan vi gå ut allihopa, hela syskonskaran. Vi skulle kunna rada upp oss på varsin pall framför någon bar, och vipps, fyrtal i systrar. Vore inte det en syn! ;) Grattis ännu en gång min älskade guldklimp. Hoppas du kan komma och hälsa på mig snart, jag saknar dig skrattandes vid min sida din lilla stereomarodör. ;)

Jag har precis avslutat ett pass med poweryoga hemma i den nystädade lägenheten. Nu myser jag i soffan med softad musik och tända ljus, knaprandes på nyköpta fräscha vindruvor (både gröna och lila/röda, det ni!). Jag ryser av välbehag och kroppen är avslappnad och uttänjd. Underbart! Nu väntar jag bara på att mobilen ska pipa till, sen ska jag susa vidare till Sola flygplats och plocka upp chefen som varit i Stockholm i två dagar. Jag har verkligen haft fullt upp i hennes frånvaro, vi har inte varit många på jobbet men ändå tycker jag att vi fått mycket gjort. Hoppas bara chefen håller med. Hur som helst är det fint att ha henne tillbaka. :)

Ha en mysig kväll nu folkens, imorgon är det helg. Den glittrande fredagen är redan på ingång, smygandes i högklackade pumps. Jag känner det i hela kroppen. Wihoooo! 


Älskade systrar, vad vore livet utan er!?


Jag gissar ganska slätstruket, tomt, grått och trist. Älskar er alla tre utav hela mitt hjärta!



Puss och kraaaaaaaaaaam!

// Josefin Piggelin Barfotabarn Partysvensk


Kommentarer
Postat av: Niklas Olofsson

Jag blir djupt rörd ända in i hjärteroten av dina vackra ord om syskonkärlek. Mycket vackert! Stor kram till min norske pige! P

2011-03-10 @ 22:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0