Helgligheter och kvällspysslerier




Här är en bildeserie som jag fotade under lördagen. Jag var ute i finvädret med solbrillorna på och med kameran i handen. Under närmare 3 timmar strosade jag runt  i olika delar av Stavanger, utforskade och njöt av de värmande vårsolstrålarna. Det var en fin dag på många sätt och kvällen fortsatte i samma fina anda. Trots att Trine (min kära kollega på Indiska i Stavanger) var bortrest så blev jag hembjuden till hennes hem av sambon Ole, precis som i fredags. Vi var en härlig liten skara som sedan begav oss ut i Stavangers vimmlande nattliv. 

Som det ofta blir när man går ut på byn så föll fler och fler bort. Till slut var vi enbart 3 tappra själar kvar som höll ihop. Jag, Ole och Thomas hann besöka hela 4 olika uteställen under kvällen. Galet, kul och helt underbart! Jag kan inte komma ihåg senaste gången då jag dansat och skakat loss så. Det måste nog ha varit på lucky House i Leksand tillsammans med mina galna dekobrudar. Både Thomas och Ole kunde sina moves. Det kan jag intyga. Ha ha, helt underbart som sagt! Tack till alla killar och tjejen för en fin kväll!

Idag har jag mest bara slappat i soffan med datan i knät framför tv:n och "Big Bang Theory". Jag har retuscherat bilder i mängder men är ännu inte klar och nu börjar klockan bli sen. Det är dags för mig att krypa till sängs. Imorgon blir det att jobba i Stavanger igen och på tisdag får jag äntligen träffa fina Trine. Längtar efter att få skratta med henne!  



Finns det något vackrare än vårsol som strilar ner mellan grenverket på ett gammalt knotigt träd?
Jag tror inte det...



Tänk, visst kan det vara fint med skor ändå...





Natta!

/ Josefin Piggelin Barfotabarn Partysvensk





Kommentarer
Postat av: stinanordman

Åh vad jag längtar att se allt i verkligheten, önskar att jag hade råd och rätt att bestämma över samtligas scheman o ta dina systrar med mig när jag kommer. stor kram, nyfikna mamman, vad har Du på gång?

2011-03-14 @ 22:37:48
Postat av: stinanordman

Åh vad jag längtar till att se allt i verkligheten, hade jag råd o möjlighet att bestämma över allas scheman så skulle jag ta med alla dina systrar, stor kram!

2011-03-14 @ 22:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0