Vårkänslohög i rosa skimmer





Sitter uppe och nattugglar, har precis avslutat ett långt chattsamtal med syster Karolina. Såååååå fint så!
Innan dess var jag på världens mysigaste fika på restaurant "Sting" med söta Trine, där kan de verkligen konsten att slänga ihop en rackarns god chailatte! En helt fantastiskt fin och mysig dag har passerat må ni tro. Vi fick dessutom massor gjort i butiken dagen till ära så livet kan inte bli så mycket bättre! 



   




Jag sitter här och myser i mörkret och är tacksam över att ha så många olika fina, kärleksfulla och begåvade människor i mitt liv. Vilken tur jag har! Tack till alla er finingar. När livet är så här fint rosaskimmrigt och glittrande svävande så går mina tankar till er. För vet ni vad? Ni bidrar till mitt fina skimmer och för det älskar jag er alla med mitt barfotabarnshjärta. Just nu, om jag fick bestämma så skulle jag sammla er alla på en stor grön äng i soluppgången. Vi skulle springa barfota upp för en mjuk kulle med skinande gräs, rakt in solen, skrattandes och till bredden fyllda av kärlek och värme. Systrar, dekobrudar, Göteborgare, Stavangerbor, Stockholmare, Trondheimare och Hedemorabor, ni får min puls att bulta, skena och rusa och mitt hjärta att slå frivolter. Livet är så otroligt färggrannt, magiskt och fint just nu mina vänner och det är sannerligen ni med!







....och ja, jag vet att det är mycket känslosamt dravvel på bloggen just nu, men sån är jag just nu. Våren är här, livet leker och jag känner, och det i stora mängder. Önskar att ni alla kunde ta del av allt det fina i min lilla rosa lyckobubbla. Stavanger är underbart och människorna här likaså. Jag önskar helgen vore här men samtidigt känns det fint att dra lite på det, låta det pirra, kittla lite i några dagar till. Jag har så mycket att se fram emot och tiden tycks rusa galet fort fram. På tal om det så är äntligen stuga i Leksand bokad för midsommar och då får jag träffa några av mina härliga dekobrudar och själsfränder. Längtar men lever samtidigt i nuet, trivs och njuter fullt ut, precis så som sig bör! 













Puss och nattinatt, tack för att ni finns! 

/ Josefin Piggelin Vårkänslohög Barfotabarn Partysvensk
   



Alla fina bilder kommer från Weheartit.





Kommentarer
Postat av: Lina

Du får mig tårögd. Jag älskar att du är just så känslosam som du är. Det är fint med känslor och du beskriver dom så härligt.

2011-03-19 @ 19:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0