Inlägg nr. 400




Detta, mitt fyrahundrade inlägg (det ni! tänk att det blivit så många!) skall hängivas till fashion på mitt älskade Indiska. Denna gång så kommer bilderna från butiken i Sandnes i gallerian Kvadrat. Hoppas ni gillar det ni ser. Själv är jag väldigt glad för att äntligen få in lite nya färger och ljusare plagg att exponera. Äntligen är våren kommen även till Indiskas fashionavdelningar, wihooo!!! Det är tuffa djurmönstrade solbrillor och gröna toner med färgstänk av orange eller klatchig cericerosa som gäller. Alltid skönt med något nytt.
 

Just nu finns massor av fina skjerfs i butiken...


Fashion 1...


Vindue... Byxorna ni ser på plakatet i bakgrunden finns nu i min garderob. Inte nog med att de är snygga de är även sjukt sköna att bära. Det känns knappt att man har något på sig.


Denna tröja/blus har jag valt som månadens personalplagg. Jag tycker redan otroligt mycket om den och funderar faktiskt på om jag borde köpa den själv att ha även senare.


Dessa zebrabrillor köpte jag idag, snyggfult coola som så mycket annat som är på mode nu. Det är någon typ av hatkärlek jag känner för dem, hm... Nedan en passande låt nu när det är dille på brillor... Videon är lite speciell me njag fann ingen annan med det riktiga bandet så denna får duga. ;)




Här ser ni ett blivande projekt. Väggen i bakgrunden därplakatet sitter ska snart till att byggas om. Den ska både bli högre och bredare så fler varor kan exponeras på ett mer maximalt och säljande måte...



Nu har det blivit dags att krypa till sängs/madrass's (jag har fortfarande inte köpt mig någon säng, men hey det funkar ju rätt okej med luftmadrass). Christina är åter hemma och har lagt sig. Som vanligt är det jag som gått upp tidigast och även jag som går och lägger mig sist. Många frågar mig hur jag orkar och jag har själv funderat på det till och från. Det enda svar jag kommit fram till är att piggeliner helt enkelt inte kräver lika mycket sömn som andra mer normala människor. Men det funkar fint för min del. ;)

Puss och god natt nu alla mina fina!  

// Josefin Piggelin Brilldrottning och Nattdjur





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0