Visdomsord...




Det sägs att man lär så länge man lever. Detta är vad jag lärde mig igår kväll:
"Fisk ska ätas, inte drickas!"

Det finns inte mer att tillägga om den saken.

Denna lördag däremot har fått en strålande start, bokstavligt talat. Solen skiner och snöslasket torkar upp och tynar bort framför mina ögon. Det är en underbar dag att leva, särskilt när man inleder dagen traskandes runt i de vackra delarna av gamla Stavanger. Lägger man sedan till hotellfrukostbuffé med tillhörande trevligt sällskap så har man ett vinnande koncept. Nu tänker jag ta mitt glada humör och min älskade kamera med mig ut på tur i det fina vädret, för vet ni vad? Det spritter i benen, pirrar välbehagligt i maggropen och piggelinen måste få utlopp för sina vårkännslor. :D

Ha en fin helg mina vänner!

/ Josefin Piggelin Barfotabarn Partysvensk




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0