J...





Jobbar, joggar, Jade Jagger-planerar! Helt enkelt Jävligt upptagen.

Men livet är ändå rätt fint mina vänner. Igår telefonerade jag för första gången på min nya telefon. Den person som ärades med mitt fösta riktiga långsamtal var finingen Catrine, min förra chef (från Indiska Trondheim) och älskade vän. Det blev ett långt samtal som varade i närmare 1 timme och 40 minuter. Det var helt underbart att få höra hennes röst igen och att få samtala om allt och inget utan stress och tidspress. Jag fick en massa ny energi, peppning och mina personliga kärleks- och värmekonton är nu rejält påfyllda. Som jag saknar denna människa! Men vem vet, kanske en viss Trondheimskvinna tar sig en helgtripp till Stavanger innom kort!? Låt oss hoppas det. <3

Tills vidare så njuter jag av vetskapen att min älskade mamma kommer på besök snart. Den 15 mai landar hon hos mig. Då baske mig blir det kvalitetstid till max, mysstunder, utflykter, 17 mai-firande och andra härligheter. Gleder mig enormt och räknar varje dag. Älskade mamma! <3   

Självklart har jag varit med om en hel massa nya äventyr och finheter som så småningom kommer hitta ut här på bloggen men jag hinner inte riktigt med det nu som sagt. Bloggen får vila i någon dag till, så länge kan ni ju alltid njuta lite bilder av Jade Jagger för Indiska 2011, i butik den 12 mai...















Tjing tjing! <3 //

Josefin Piggelin Barfotabarn




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0