Månfossen




Ännu en underbar helg har kommit och gått. Det har virvlats runt på dansgolv, fotograferats som galningar,  skrattats i mängder, gåtts på solskensturer, ätits spektakulära frukostar och doppats fötter i virvlande forsar. 

Idag spenderdes så gott som hela dagen utomhus tillsammans med Julia och hennes tyska vännina Anna som är här på besök. Vi gick på tur till det vackra vattenfallet vid Månfossen. En helt underbar dag och en helt fantastisk miljö att befinna sig i. Bilden ovan tog jag idag med min iphone på det 92 meter höga vattenfallet, mäktigt kan jag lova. Fler bilder kommer säkert senare för nu hinns det inte med. nu är det fullt fokus "Jade Jagger" och hör sen. 

Nu tystnade precis tvättmaskinen och om jag inte hör helt galet så kallar torktumlaren på mig från badrummet. Dags att slutföra städprojekt "hemtrevligt rum igen". Sista rycket för kvällen blir att hänga tvätt och sen blir det att stupa i säng, utmattad men sjukt nöjd med denna effektiva, energiska, flitiga och njutningsfulla dag...

Kraaaaaaaaaam // Josefin Piggelin, Regnbågsdyrkare och Solskensbarn




    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0