Morrn, morrn!





God morgon alla galda!
Ville bara lägga upp världens härligaste och peppiga musikvideo för att ge er en bra start på veckan. Jag fullkomligt älskar denna finurliga video och musiken är bara SÅÅÅ medrivande. Hoppas ni gillar den!

Bilderna i detta inlägg har vännen Julia tagit. Hon dedikerade "nyligen" ett inlägg på sin blogg till mig, den lilla sötnosen. Hon vet hur mycket jag älsjkar naturen och all frisk grönska som spirar så dessa foton tog hon då hon tänkte på mig. Hon är verkligen guld den där tjejen! <3







Så vidare mot en fin dag fylld av solsken, wiiieeeee!!!//

Josefin Piggelin Barfotabarn, Jade-stylare och Varmhjärta





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0