En röst från det förflutna...

.
.
.
Mamma, Pernilla och alla andra härliga där ute i nattmörkret, vet ni vad!?! Jag tror nu äntligen på riktigt på tanken och affirmationens kraft!!! De senaste dagarna har jag funderat, undrat och tänk massor på Wahida min barndomsvän från Hedemora. Vi förlorade oturligt nog kontakten då hon flyttade utomlands för några år sedan och i många år har jag till och från sökt efter henne på olika sätt. Sen någon månad tillbaka har jag haft ett foto på henne stående på min köksbänk och skänkt henne tankar till och från och så nu idag, "zapp", så kontaktar hon mig på facebook. Glädjetårarna rann av förvåning och lycka. Jag kan inte ens beskriva med ord hur fint det kändes att höra ifrån henne igen. Alla dessa frågor, grubblerier och funderingar... Äntligen får jag de svar jag så länge sökt.
.
Välkommen tilbaka du fina!
.
.
Som ni ser på bilden ovan så skymtar en hyacint i krukan, ja ni ser rätt! Jag har accepterat och tagit emot julen nu. Idag startade vi med julkassar till alla våra kunder och den nya julcd;n "Winter songs - The hotel Cafe" går varm i spelaren. Jag drömmer om snöänglar, mysiga stickade vantar, att hålla hand i hand med ett varmhjärta på långa promenader under stjärnhimlen med knarrande snö under skosulorna...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0