Hjärtlätt- Tell it like it is

.
.
.
Fredagen är här, galet! Jag har ingen aning om vart denna vecka tagit vägen och ärligt talat så bryr jag mig inte särskilt mycket. Hela denna vecka har för mig varit som en enda lång nedräkning, ett eviglångt maraton med andan i halsen. Men som tur är så har snart vecka 45 nått sitt slut och jag gledjer mig. Det ska bli så skönt att kunna stryka ut den och få den överstökad, bara bort. Peppen lyser med sin frånvaro även om bitvis av orken funnit tillbaka, säkert mycket till tack för gårdagsmorgonens yoga.
.
.
Något som däremot varit bra med denna vecka är att jag fått lätta mitt hjärta. Visst är det skönt när man äntligen bara släpper taget och hoppar rakt ut, får allt sagt ärligt och rakt. För vet ni vad? Allt man gått och oroat sig för kan ha varit helt i onödan. Ibland kan även dessa hjärtlättande samtal föra en närmre personen i fråga och dess hjärtdjur...
.
.
Nu väntar jobb från kl 9 till 17.00 och till kvällen blir det bowling med Joel nr 1, Joel nr 2, Fanny, Sandra och Victor. Ååååå, känn pepp!!!
.
.
Ett litet visdomsord (?) avslutningsvis: Ta vara på den tid du har, innan du vet ordet av så slocknar livet och allt blir svart. ;p Ja detta enligt vissa personers teorier. Eller: Lev i nuet, vent ikke til i morgen,
plukk livets roser i dag.
.
.
//Josefin Piggelin Barfotabarn
.
.
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0