Morning glory ♥

.
.
.
Idag är det torsdag, och en bra sådan dessutom. Jag har sovmorgon men har redan varit vaken i över 3 timmar. Igår kväll fick jag nämligen ett sug i hela kroppen, den riktigt skrek om att få svettas lite och få en dos av endorfiner. Just i denna stund skymtade yogamattan i ögonvrån och med ens så var beslutet fattat. Imorgon ska det yogas! Sagt och gjort, dagen d är här och morgonenes poweryoga är utförd och klar. Varm, mör och skönt genomarbetad sitter jag nu på vardagsrumsgolvet och sippar te. Älskar sovmorgon! Älskar yoga! Det får bli ett till pass snart igen. Men fasen då, nu blev jag sugen på en joggrunda! Det verkar som om min kropp bara vill ha mer och mer. Piggelinen är vaken och begäret väckt. Jag får se om det kan hinnas med en joggingtur denna vecka. Det kan bli svårt att få till med tanke på alla redan inbokade aktiviteter. Men hey, det handlar väl om att prioritera... ;D
.
.
.
Brinnande ljus är givet under morgonyoga.
.
.
.
Piggelin...
.
.
.
Vardagsrummet badandes i skönt mogonljus...
.
.
.
Barfotafötter och yogamatta, en av världens bästa kombinationer. ♥
.
.
Med det vill jag önska er all en strålande solskensdag, och till er som ännu inte provat på yoga säger jag bara: Gört!
.
.
//
.
Josefin Piggelin Barfotabarn
.
.
.


Kommentarer
Postat av: MAMMA STINA

kanske man borde prova yoga, hjälper det mot envisa förkylningar? love you!

2011-11-10 @ 13:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0