Sexy and we know it...

.
.
.
.
Nu ska här ut och hurtas innan shopping på Kvadrat tar vid. Det blir ett varv runt vackra Mosvannet i det friska höstvädret. Iof, är det någon gång som träningen skulle kunna läggas på hyllan så är det denna helg. Jag och Julia härjar, busar runt och bubblar över mest hela tiden. Magmusklerna går på högvarv och skrattkramperna är tämligen frekventa. Gud så underbart det är att hänga med syrran igen, så lätt, lustfyllt och helt sjuk. Galenskaper och tokerier ute på Stavangers gator och torg är givet. Norrbaggarna får allt hålla i sina hattar, för nu blåser det kraftig Nordmanvind. Det så gott som stormar, ingen är säker och allt är vilt, galet och fartfyllt! När jag är med någon av mina systrar är det som att umgås med något av en kopia av mig själv, fast med lite annorlunda härliga små tillägg. Konstigt men helt jäklans underbart!
.
.
Later dudes! //
.
.
Josefin Piggelin Barfotabarn Partysvensk
.
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0