Hönsmysmamma <3

När det blåser runt omkring, när man befinner sig vilsen nånstans mitt i livet, då allt snurrar och känslorna svallar då, då är det fint att ha vänner som Elisabeth, Irma och Marja. Att bara köpa lite småplock, mysa med te och krypa upp som en enda liten klump i soffan för att värma och rå om varandra. Tack tjejor för allt mys, alla varma kramar, hårkliningar och fina samtal. Ni är verkligen guld, med era stora hjärtan och fina personligheter!
Tack också till Trinehjärtat för de fina blommorna. Fina, fina vän! <3
Och tack till Joelen som har pysslat om ett sjukt litet barfotabarn och tvingat i henne mat.
Såhär innan sängdags hoppas jag på mirakel, att imorgon vakna frisk och kry, redo att dra på utklädningsparty hos tjejorna i kollektivet efter Pedersgatan. Man kan alltid drömma även om realisten innom mig redan gråter av besvikelse. Förmodligen blir det att slappa runt hemma i soffan med en kopp te och "Hästi" som sällskap. Den som lever får se.
Nu väntar sängen som ikväll känns extra bred och kall. Grannen har fest, jag har feber. Otroligt "lyckad" kombo...
Natta!!! <3 // Josefin Tröttelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0