Irma & Marja

Tänk att just jag har haft turen att träffa två helt underbara sötnötar från Umeå som får mitt hjärta att skratta och piggelinbenen att skutta. Irma och Marja, två helt enkelt supersköna brudar med stora hjärtan och en hel massa vettighet. Tack för att ni är så otroligt snälla och förståndiga, för att ni orkar lyssna på ett kollrigt barfotabarn och tack för alla varma kramar, all närhet, alla ryggkliningar och hårklappningar. Ni värmer mig i ett kallt norgeland och tinar mina förvirrade känslor.
All min kärlek till er så här innan läggdags. Natta mina sköna! //
Josefin Piggelin Barfotabarn Partysvensk


Kommentarer
Postat av: mirja och arma

Men tussenussan. Vi blir ju alldeles tåröggda här i soffan. Kärlek och klem till dig bästa barfotabarn.

2011-10-26 @ 20:57:18
URL: http://mirjaocharma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0