Kom torsdag!!!

Kom torsdag, kom Julia!!! <3 Snart får jag hålla armarna runt ett av mina tre allra finaste hjärtor. Min stora lillasyster Julia kommer på besök. ÄNTLIGEN!!!! Som jag längtat efter denna vecka. Vi ska hitta på massor av mys och kosa oss i största allmänhet. Jag ser fram emot att få skämma bort den lilla råttungen, riktigt vidrigt mycket. Bjuda på fika, middag, klia på ryggen, ge råd, borsta håret, kanske fläta det t.o.m. Hon ska få låna vilka kläder hon vill och vara uppe ända in på småtimmarna och fnittra bubblig av norskt vin. Planerna är högt flygande precis som känslorna. Jag kan inte fatta att hon snart är här. Min sötsyster, sprudelbruden med världens blåaste ögon och varmaste hjärta. Alltid så nära men ändå så långt bort...
Kom torsdag... //
Josefin Systeryster Längtanshjärta Barfotabarn


Kommentarer
Postat av: MAMMA STINA

har läst ikapp, vackra kärleksförklarningar till små o stor systrar, det värmer i litet mammahjärta. kram till dej, skickar med lite "godis" med Julia.

2011-11-02 @ 11:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0