Total lycka!!!




Wiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeoooooooooooooooiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee!!!!! Äntligen har jag internet hemma på min dator, lyckan är total. Jag glädjeskuttar, piggelindansar och slår små volter. Stort tack till världens bästa Oskar för att du gett min älskade trotjänare nytt liv. Den där Oskar är alltså tydligen inte bara världsbäst på att skölja svamp och flink på att kisa genom kameror, han har många andra goda egenskaper, färdigheter och dolda talanger. ;) Plötsligt känns livet lite lättare och axlarna har sjunkit ca 1 dm. SKÖNT!

Ikväll ska det käkas middag med ett gäng svesnka brudar, som jag gleder mig! Så nu mina vänner, mot duschen!

// Josefin Piggelin Barfotabarn Partysvensk





Kommentarer
Postat av: detadikan

heja heja, vad bra!



hälsningar från näste bror

2011-10-24 @ 11:50:17
Postat av: Natasa

heheh, jeg må visse dem bilder i dag. takk for den kvelen :):)

2011-11-04 @ 14:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0