Bohemian Nomadic




Nu i dagarna ær det en frøjd att jobba som dekoratør før Indiska. Med en ny inkøpare vid rodret seglar vi rætt in i høstmyset med hærliga, trendiga stickade plagg. Lager på lager har aldrig førr varit så påtagligt som nu. Det senaste skyltfønster jag gjorde hade temat Bohemian Nomadic. En kollektion som det hæmtats inspiration ur det nordisk etniska. Stickat/strikk ær fokus men æven oversizat och långa slappa længder førekommer. Det riktigt kliar i fingrarana att få jobba med alla varor som nu ær i butik, før att inte tala om kommande kollektioner. Som jag gleder mig!

I LOVE INDISKA <3  



Ett litet tillægg ær att Indiska snart fyller jæmnt, øver 110 år i inrednings- och modebranchen! Detta kommer så klart både firas och återspeglas i våra fina butiker på ett och annat sætt. Så alla Indiskafans dær ute bør hålla øron och øgon øppna. ;)

// Josefin Piggelin



 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kära Josefine!

Jag gick i samma klass som Pernilla (innan hon slutade) och vi är mycket goda vänner, vi har liknande smak kan man säga=)

Jag skulle googla "indisk kassadisk" för lite inspiration till en butik jag utformar ett nytt koncept till(skolarbete) så kom din blogg upp. Jag tror universum vill att jag ska titta lite noggrannare på ditt arbete;)

Ha det bra!

Kram Hanna

2011-10-04 @ 11:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0