Nattmystik och glitterljus







Igår kväll tog jag mig en lång tur runt om i byn. Jag hade myskoftan på och skøn musik strømmandes i øronen. Jag vandrade runt i ca 2 timmar och bara kände mig allmänt lättad och høstglad. Jag myste fram längst kullerstensgator och trånga gränder, fotade och bara njøt medan jag andades in den råa høstluften. En skøn kväll fylld av nattmystik och glitterglänsande havsvatten. Stavanger är bra fint ändå, inte undra på att det erøvrat mitt hjärta totalt!

Just nu har jag lunchrast och sitter vid datorn på kontoret i Kvadrat. Till kvällen vankas ännu ett besøk på biblioteket før lite skrivande och skype med syster Pernilla. Kan hända lånar jag mig även en ny film eller 7. ;) Men nu tillbaka till butiken før ett sista ryck. Idag har stora omläggningar på interiør, "coffee och tea" blivit gjorda. Det är så härligt att gøra om och få in lite ny energi ibland. Ännu en underbar dag på jobbet närmar sig sitt slut!!! <3

Hoppas även att ni har haft en fin dag och att er kväll fortsätter i samma skøna anda!

Kram på er.

//Josefin Piggelin  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0