Rått & Råde



Nu råder festivalyra i Stavanger by och jag är självfallet inte sen att haka på. Igår var jag och Trine med flera och svängde loss till skøna toner från bland annat Håkan Hellstrøm, Robyn, Kelis och 50 cent. Gud vilken härlig kväll det blev! Med något trøtta och glädjeavsprallade ben tog vi sedan bussen hem varpå jag stupade i säng (efter att ha retuscherat några bilder från kvällen vil säga, ni känner ju mig ;))

Här kommer lite bilder från kvällen, titta, njut och låt dig dras med av festivalyran! ;)



Håkan <3




Fredrik, Linn, Oskar och jag skakar loss i solen. :D






50 Cent


Fredrik :)


Jag, Stian och Trine


Robyn och kvällens avslutning.


Festival- och livsnjutaren Oskar. :)




Ølglad tjej! ;)

Som ni ser av bilderna så var det en helt igenom lyckad kväll. På lørdag är det dags igen, som jag gleder mig!
Ikväll där emot vankas vin och koskväll hemma hos mig med bästa systrarana Nordløf, Trine och Fredrik. Kanske en och annan eftersläntrare hakar på men det återstår att se. ;)

Skickar lite kärlek och omtanke till alla saknade nu såhär som høsten drar in med sina rødgula løv och kyliga vindpustar. Mina tankar går främst till de hemma i Sverige (Hedemora, Malmø, Gøteborg, Stockholm), Tyskland och så Trondheim och Oslo så klart.

Kos och klems! <3

// Josefin Piggelin Barfotabarn partysvensk




Kommentarer
Postat av: MAMMA STINA

tja partybruden, forsätt leva livet + var rädd om dej. Lite skillnad på uteställe-ikväll ska jag på middag + gammeldans, faktiskt lika skoj, jag lovar! kram...jättekram!

2011-09-02 @ 15:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0