En gammal goding i repris

.

.

Igår blev det ett kärt återseende, det var onsdag och häng på B&B. Älskade Böker & Börst, det var allt för länge sedan jag styrde kosan hit för en kopp kaffe med kos. Igår blev det så äntligen av igen och i mitt sällskap fanns inga mindre än Marja, Fanny, Irma (Irmelin), Linda, Joel och Patrick. Mysfaktorn var hög och sällskapet galet, fnittrigt, busigt och hjärtligt. Det var helt underbart att få sjunka ner med goda vänner runt ett bord, bara småsnacka och chilla. Irma hade jag dessutom inte sett på ett bra tag så att få hennes goda varma kramar var nog kvällens höjdpunkt.

.

.

.
Nu sitter jag på bussen på väg till jobbet, drömmer mig tillbaka till den fina gårdagen och småskrattar för mig själv. Tänk att det kan finnas så många vackra och tokroliga människor...
.

.

.

.

Hoppas ni alla får en fin dag, kärlek i massor till er alla!

.
.
/ Josefin Piggelin Barfotabarn
.
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0