Från en bänk på legevakten...

.
... skriver jag detta inlägg. Jag håller Linda och hennes mindre trevliga rethosta sällskap. Finns det något värre än att vänta på legevakten? Att bara sitta på en hård bänk och stirra uttråkad på den avskalade inredningen och de icke konstbärande väggarna. Jag roar mig med att skratta åt det norska folket och deras uppfinningsrikedom. För visst är det väl superpraktiskt med sirap på burk!? Det fattar ju alla!!! ;)
.
Till kvällen vankas filmmys utslagen i soffan hos Linda och gänget, i deras nya kollektiv. Det ska bli koseligt! <3 Kanske kommer jag dessutom mysa runt i en riktig mysdress, det visar sig. Linda och jag har i alla fall planer om att inhandla en sådan idag efter vistelsen på legevakten avklarats.
.
Hoppas ni alla får en fin helg och att ni tar hand om varandra o vinterslasket. Kram // Josefin Koselin
.
.
.
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0