It's friday!!!

.
.
.
Fredag och spontan koskväll hos Imra, Marja, Linda och Fanny gick av stapeln efter mitt och Lindas besök hos legevakten. Det kikades film och mystes runt i största allmänhet. Även Joel, Joel nr. 2, Teo, Andreas och Tobias var på plats. Utöver filmkikning och koseri kramades det om, käkades chips och sockrades poppcorn. Vi kikade på en av världens sämsta thrillers, "Sleepy Hollow". Det säger ganska mycket om kvaliteten på en thriller om till och med jag klarar av att bevittna hemskheterna i den.
.
Vi var en trött trio (Joel, Joel nr. 2 Jeppsson och jag) som sedan knatade vidare hem, mot byns sentrum (ja centrum stavas med s i Norge!!!). Ett sista oskyldigt buseri genomfördes innan Joel och jag slantrade hem till Kirkegaten. Se nedan:
.
.
"Fågelmatarpojken" vid Breiavannet försågs med en knippa ballonger natten till ära. Ett bra avslut på en riktigt bra kväll! :)
.
.
.
// Josefin Piggelin Barfotabarn
.
.
.
.
.
.
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0