Skumpeti skak!

.

.

Sitter uppkrupen i det fula grönorangea bussätet på buss nr. 2 på väg mot ännu en dag av byggnadsarbete på kvadrat. Kroppen är, tack vare gårdagskvällens yogapass skönt avslappnad trots allt slit på jobbet. Nu börjar butiken ta form, gamla väggar rivs och nya byggs, allt i en virvlande fart. Det är riktigt spännande och häftigt att vara delaktig i denna stora process. Tänk, det som en gång kändes som en evighets tid långt fram är nu snart inom räckhåll. Vecka 11 och byggets slutdatum närmar sig med stormsteg, jag står bredvid och hejar på. Det ska bli så skönt med en nystart, ny energi och framför allt ny entusiasm. Gud som jag längtar till vecka 11 nu!!! Det faktum att jag även den veckan ska få resa på en mindre tripp till Sthlm och Indiskas huvudkontor gör knappast efterlängtnaden mindre.
.

Men nu mina vänner, dags att skutta av bussen och åter bege mig in i byggdammets sköna värld. Snakkes! //
.
Josefin Piggelin
.
.
.

.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0