Filmkos på Grasholmen

.
.
I kväll kollas det film på Grasholmen med Sandra medan Joel spelar copmuter med Viktor. Kvällens film är "Kyss mig" och den handlar om kärlek, lesbisk sådan dessutom. Det lagas mat också, det blir kyckling och pasta med hemmagjord vitlökssås. Mumma! Målet är att hinna klart med maten tills dess att serien "Kontoret" startar på tv:n. Fingers crossed!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
Med det styr vi stegen mot en ny vecka, banne mig vad bra den ska bli. Jag känner mig skönt utvilad efter denna mysiga helg och längtar redan till nästa. För vet ni vad?!? Livet är fint!!!
.
Kram, kram, kram!!! //
.
.
Josefin Piggelin Barfotabarn Partysvensk
.
.
.
.
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0