Nyår...

.
.
.
Här kommer nu äntligen lite bilder från mitt nyårsfirande, bättre sent än aldrig! ;P
Hoppas ni kan se all värme, glädje, knasighet och kärlek denna dag fylldes med. Bilderna gör i alla fall mig glad. Enjoy!
.
.
Skalare vs Stekare... ;)
.
Nyårsaftons morgon spenderades i lag med Linda, Irma och Marja. Vi byggde en stor mysö i hela vardagsrummet och brudarna slaggade här natten till nyårsafton. Massa mys var det och tokigheter må ni tro. Ovan bjuds en bild från vår gemensamma frukost. Irma skalar/hackar diverse frukt och grönt medan Linda tar sin naturliga roll och steker. Vi inte bara avnjöt nygräddade pannkakor denna ljuvliga morgon, vi knatade alla fyra ut på byn i våra pyjamasar med varsit par solglasögon stadigt balanserandes på våra näsryggar och köpte ett saftigt nybakat olivbröd.
.
Morgonens soundtrack...
.
.
.
.
Frukostbordet/buffén.
.
.
.
Tjejorna och mysön...
.
.
.
.
.
.
Irma och Marja chillar på sitt vis...
.
.
.
.
.
.
Fredrik och Linda
.
.
.
Patrik och Fredrik kom på besök till mysön och som reglerna löd valde de snabbt ett par brillor att bära innan de skuttade in i min lägenhet där mysön och kostjejorna väntade med frukosten klar...
.
.
.
Gänget! Fredrik, Linda, Patrick, Marja, jag och Irma.
.
.
.
.
.
.
En hel del andra aktiviteter än just ätande bedrevs, ovan ses Fredrik och Linda "bencykla" medan Patrick sjunker ner bland alla täcken och suckar av avund. ;P
.
.
.
Sen kom så äntligen nyårskvällen och de stora fransarna åkte på.
.
.
.
linda och jag förpeppade lite i väntan på Irma och Marja.
.
.
.
Jag, Marja och Irma taggar till...
.
.
.
.
.
.
Det övades på den där tilldragande och förföriska nyårsblicken. ;P
.
.
.
.
En "i-farten-bild" från bussturen hem till Fredrik och gänget där kvällens festligheter skulle hållas.
.
.
.
Därefter blev det mer värme, glädje, kärlek och tokerier. I hallen utövades diverse cirkuskonster som att stå på händerna och även en hel del avancerade lyft... ;)
.
.
.
Med partyhattar och parasollen ordentligt instuckna i hårburret firade vi sedan i n det nya året. Tack till min fina svenskfamilj i Norge, ni är guld och tillsammans har vi skapat minnen för livet!
.
.
.
Gott nyårs!//
.
Josefin piggelin Barfotabarn Partysvensk
.
.
.
.
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0