Gurka med macka...

.

.
.
.
... den perfekta måltiden för en sjukling!? Ja ni läser rätt. Jag trotsade förkylningen och febern i helgen för att få träffa Christina på hennes födelsedag i Bergen. Som alltid då jag slappnar av under ledighet kommer förkylningen som ett brev på posten med sina krokar och slår sig fast, riktigt borrar sig in och bryter ut i full utsträckning. Idag är det onsdag och jag är hemma sängliggandes. Trist, tråkigt och frustrerande! Orkeslös, blek och febrig med en matlust som hos en anorektiker ligger jag nu hemma i soffan och surar. Som tur är finns Joel vid min sida och tvingar i mig lite mat, håller mig sällskap och förser mig med diverse skräpiga chickflickfilmer för att få mig att uthärda min tillvaro. Tack till Joel och tack och lov för att gurka finns, vad skulle annars kunna locka min aptit!?!
.
/
.
Josefin Barfotabarn  
.
.
.
.
.


Kommentarer
Postat av: Lina

Krya på dig! Saknar dig, Josefina! Visst är det härligt med ett roligt jobb, vår på gång och massa kärleksmys!? Puss

2012-03-07 @ 13:40:24
Postat av: Niklas Olofsson

Härligt att du är igång med bloggen igen! Jag njuter av varje formulering! Jag har konstaterat att du och dina systrar har ordets gåva. Det är en fröjd att följa era bloggar!

Kram från pappa!

2012-03-08 @ 20:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0