En hälsning...

 
 
 
 
Videon ni ser ovan är en hälsning från min älskade och otroligt saknade syster Karolina som just i detta nu befinner sig i Bollnäs av alla platser, där hon studerar singersongwrigter. Stolt och galet glad är jag över detta beslut, där passar hon. Det kan ju inte bli annat än bra. Nedan kan ni klicka in på en radiosändning där hon medverkar, lyssna på hennes sköna röst och två av hennes egenskrivna låtar. Hoppas ni gillar det!
 
 
 
 
 
Hur som helst, på något konstigt vis gick hennes tankar till mig då denna galna inspelning föll in i hennes liv. Jag förstår gott och väl att hon avundas mig på all den bra musiken som skrivs i Norge. Ha ha ha, galen värre är den!!! Titta och, ehh.. njut!? ;P
 
Kan detta kanske ge en liten föraning om vad som väntar mig på byn ikväll? ;) Jag, Trine och ett helt gäng svenskar ska ut och göra Stavanger farligt, vi ska virvla runt på dansgolven och njuta livets goda.
 
Pöss
 
//
Josefin Piggelin
 
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0