Morgonstund har guld i mund...



 
 
Förutom en  hel massa ljus så fick dess små skönheter slå följe med oss hem från IKEA igår. Jag älskar redan våra nya ljuslyktor (egentligen små drycksglas, men vem kan se skillnaden?)!!! <3 <3 <3



 
 
Medan Joel sover leker jag med skuggor i mobilkameran (som jag saknat min <3 iPhone <3) och passar på att låna hans dator. Det är alltid mycket härligare att göra blogginlägg från den för på den kan jag se hur min blogg ska se ut på riktigt, med rätt typsnitt, layout och liknande. Något jag tyvärr inte längre kan på min egen dator. :/ Dags att skaffa den där maccen snart...
 
 
 
En närmare titt på lyktorna. Härliga färger, inte sant!? :)
 
 
 
 
Jag är i alla fall supernöjd med dem som ni ser. ;)
Nu ska jag skrota in i köket för att laga lite frukost.
Ha det så gott så länge!
 
<3 Kärlek <3
/
Josefin Piggelin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0